Zopas viel het nieuwste nummer van CD&V@Kinrooi bij iedere Kinrooienaar in de bus. In dit lentenummer worden in eerste instantie de resultaten verwerkt van de bevraging die CD&V-Kinrooi organiseerde in maart en april. Uit de resultaten blijkt dat héél veel Kinrooienaren tevreden zijn over hun gemeente!

Daarnaast wordt Jo Brouns voorgesteld als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober. In het interview benadrukt hij het feit dat hij 'heel veel goesting' heeft om samen met alle Kinrooienaren te blijven bouwen aan de toekomst van Kinrooi.

Er wordt ook aandacht besteed aan de werken die momenteel worden uitgevoerd in Kinrooi én aan de werken die nog moeten komen, zoals de nieuwe parking aan de Stegel, het Dorpshuis te Ophoven, de woon-RUP's in Kessenich en Molenbeersel, de afbraak van de huizen aan de Breeërsteenweg ter hoogte van de Broekstraat, de Vroenhof, de schoolomgeving in Molenbeersel én de herinrichting van de kerk van Kessenich.

Drie OCMW-raadsleden (Miet Lemmens, Linda Cox en Ronny Peers) die deelnamen aan de Kennedy-mars worden ook in de kijker geplaatst, net als drie gemeenteraadsleden die in een kort interview 'een dag uit hun leven' vertellen, nl. Peter Nies, Marion Sniekers en Rob Dirkx.

Uiteraard wordt de nodige aandacht besteed aan de belastingzitdagen die CD&V-Kinrooi samen met ACV organiseert in mei en juni. Afgesloten wordt met activiteitennieuws van CD&V-Kinrooi.

Het volledige nummer kan je lezen in onze rubriek 'publikaties'.