Nederlandse belastingaangifte inkomsten 2018

Vanaf 1 maart kan je weer je belastingaangifte in Nederland laten doen! Dit jaar doen we uitsluitend elektronische aangiften. Daarvoor heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig (zie www.belastingdienst.nl).

Dit jaar organiseren we twee invulsessies nl.

Donderdag 4 april van 18u tot 20u in De Borg te Kessenich (Kerkstraat 6, 3640 Kessenich)

Donderdag 11 april van 18 tot 20u in de kleine zaal van De Stegel te Molenbeersel (Weertersteenweg 363, 3640 Molenbeersel).

Het is niet mogelijk om de Belgische en Nederlandse aangifte te combineren. Je moet altijd een apart dossier indienen: een Nederlands in maart/april en eventueel een Belgisch in mei/juni.

Iedere donderdag en vrijdag (in maart en april) tussen 13u30 en 16u kan je ook een afspraak maken voor het doen van je Nederlandse aangifte in het gemeentehuis van Kinrooi (bel 089/700305, Hubert Van Eygen).

Daarnaast staan we iedere zaterdag van 10 tot 12u tot je beschikking bij Jo en Hubert Brouns thuis (Weertersteenweg 170). Bij grote drukte worden daar de dossiers enkel in ontvangst genomen. Het is dan ook zeer belangrijk dat je dossier volledig is. Gelieve de checklist op www.jobrouns.be te bekijken om na te gaan of je alle gegevens bij elkaar hebt!

Daarnaast is het ook mogelijk (én zelfs aangewezen) om je dossier (liefst in één pdf-bestand en geen afzonderlijke scans) te mailen naar hubert.vaneygen@skynet.be. Maar ook hier is het weer belangrijk om ons àlle noodzakelijke gegevens te bezorgen! Je kan ons altijd telefonisch bereiken op 0498/869578 (Jo Brouns) of 0494/127470 (Hubert Van Eygen).